perjantai 20. joulukuuta 2013

Peruukki tuli ja joululoma alkaa!

Jes! Mun valkonen peruukki saapui vihdoistaviimen tänne suomeen!
Elikkä olin tilannu kaksi peruukkia.
Yhden valkoisen ja yhden voin keltaisen.
Valkoinen siis saapui.
Tässä on minusta kuva kun käytän sitä:


:DD Aika swag vai?
No tässä on vielä swagimpi kuva, ku muokkasin sitä:


XDD
No mutta hieno on.
Pidin sitä tänään koulussa.
Oli aika mindfuck oppilaille ja eniten tietenkin kusareille.
*tapan ne joku kaunis päivä*
Sitten lakkasin Ellulle ja mulle hienot kynnet:

 (feferi kynnet homestuckista.. tai no kuolleen feferin ^^")
 (Homestuckerit ymmärtävät että murha on tapahtunut!!!)
(Mitä jäi kynsien teon jälkeen...)

No? Mitäs tykkäsitte?
Huomenna on mun koulus joulujuhlat joten mun pitää mennä.
Elikkäs kiitos taas postaukseni lukemisesta.
Ja...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti