sunnuntai 8. joulukuuta 2013

Kuukausi ilman konetta = Sata euroa käteen

Hello~ Kaikki ihanaiset lukijat ja selailijat!
Ootte varmaan miettiny, että mis oon ollu?
No vanha kunnon vedon lyönti.... Heh...
Tällä kertaa puhuttiin kuukaudesta ilman konetta.
Sen takia mua ei oo näkynyt... mutta olen taas täällä kirjoittelemassa!
Joten olen nyt satasen rikkaampi ja tästä postauksesta tulee pitkä (Kuukauden spämmit)
Elikkä otetaan kaikki kuvat ja videot esille!

Luonto kuvia:






 (Demoni koira Ellun koira)





 (Helvetin tie vai voisko tätä kutsuu melkein Silent hilliks?)




 (Creepy pöllö)



Tähän asti tulleet kuvat olen ottanut samalla kun olen ollut Ellun kanssa kävelyillä/kävelyttämässä koiraa.
Juu ttäs noin käveltii melkein Nokialle asti että jos lähetään siitä...
Juu ei oltu mitenkään et hei missä hemmetissä me ollaan.
No onneks mulla on netti kännykässä ja saatiin katottuu karttaa...
Oli ihan kiva kävellä kotiin...






Nää kuvat oon ottanu mun koulumatkalla ihan vaan huvin vuoks ;))

































Sitten me oltiin vähän kuvailemassa...
Huomautan että kuvat jotka on muuttunut taustalta punasiks ei ole koneella muokattuja.
Huomasin punasuuden ittekki vasta kun latasin hetkisitten nää kuvat koneelle.
No ei se mitään siistin näkösiä on ainakin :))
Huono puoli on et jos on punanen tausta ja mää oon kuvassa (puna asuinen minä) niin mun naama ei erotu/näy... Slenderin tytär??? XDDD
Plus laitoin nää Ellun kuvat tänne ku se sano ettei sil oo oikein tapana jaella kuviaansa mihinkää, ja sain siltä luvan laittaa.


















Joskus oli aika tylsää kun ei voinu mennä koneelle joten piti keksiä vaan jotain randomia...
No siinä tapauksessa random cossi päälle ja menoks!
Pahoittelen joidenkin kuvien huonoa laatua... kamera v*****li mulle kivasti -_-"







Sitten oli vähän värikkäitä kemian tunteja.
Tehtiin suolaa!







Sitten tässä on video kun tanssin...
Olen pahoillani etten näy kokonaan, ja kaikista virheistä tanssin aikana...

Mutta kello alkaa tulemaan todella paljon, joten mun pitäs mennä nukkuun.
Kiitos kun luit postaukseni!
+ Huomenna tulee vielä yksi tanssi video lisää!

1 kommentti: