maanantai 9. joulukuuta 2013

Koulu kusee...

Juu elikkäs minulla on nyt tylsää ja mua v****taa ihan sikana...
Joten ajattelin valittaa tänne...
Eli tämä syys lukukausi on menny ihan p******leen.
Olen kussut lähes jokaisen vastaan tulleen kokeen...
Ja äiti on raivona...
Äiti on olla raivostuttava jo vähän aikaa (mikä sitä riepoo... stressi?) ja mää en vain jaksais...
Pahoittelen että valitan...
+ Ikäväksi minun pitää ilmoittaa että toista tanssi videota ei tule nyt lähipäivinä.
Muokkasin videon sellaiseksi kuin haluan, mutta siitä näyttävästi tuli liian iso tiedosto mun p****an koneeseen!


Mutta tänään on yksi iloinenkin asia tapahtunut!
Tänään äiskä tilasi sen yukiconin rannekkeen!
JEEEEEEEEE!
Meijän koko ryhmä sai ostettua rannekkeet! (Eli Tuna, Essi ja Ilona)
Mää en malta oottaa et pääsen sinne!
Oon intoo täynnä, mut tää arki alkaa käymään hiukan turhan rasittavaksi...

Yukicon

Mää haluisin ottaa itteeni niskasta kiinni, mut laiskuus vie aina voiton...
Miten mää voisin saada itteeni motivaatiota...
No keskiviikkona on kemian koe ja olen PÄÄTTÄNYT OIKEASTI lukea siihen!
Joten jos tämä nyt kusee niin...
Mutta toivotan teille kaikkea kivaa sinne, ja kiitos kun jaksoitte lukea mun turhanpäivästä valitusta ^^"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti