perjantai 30. elokuuta 2013

Jotain kivaa ja jotain ei niin kivaa...


Morjesta taas!
Eli nyt en jaksa kirjoittaa kauhean pitkää stooria kun olen (ei kivasti) flunssan iskun alainen...
Nenä valuu ja väsyttää...
Koska oloni v*****a minua niin p*******sti niin piirsin itsestäni kuva.


En jaksanut panostaa kuvaan koska väsyttää ihan sikana...
Mutta parempi toi kun ei mitään.
Sitten kiva juttu!
Mun äiti sai vihdoinkin tilattua mun parhaimpaan cossiin kuuluvan osan.
Eli korvat hörölle traconiin tulijat!
Lauantaina aijon cossata Solluxia (Homestuck)
Ja sunnuntaina sama asu mut pikkasen erillaisena.
Hmmm annan vinkin:


(en ole piirtänyt kuvaa)

No arvasitko jo???
XDDD Eli tulen sunnuntaina tuon tapainen amppari asu päällä + keltainen ämpärihän aina pitää olla mukana ;)
Eli varautukaa kunnon silmä raiskaukseen!

Mitä muuta on tapahtunut???
No ei tässä mitään päästiin viikonlopulle ja mun kaverit Ellu ja Yuki sai loisto ajatuksen koulussa -_-"
Se kuuluu nän heitetään Sol rappusista alas.
Ja sen Ellu tekikin.
Takapuoli on sitten pikkusen tunnoton...
Ja jos jompikumpi lukee tätä tekstiä niin "FUCK YOU GUYS!" ja *keskisormi*
No pitää mennä ;)
Nähään taas ens postauksen tienoilla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti