maanantai 19. elokuuta 2013

Cossia valmiimmaksi ja jotain muutakin tekemsitä :DD


Eli sori etten oo kirjoitellu... on ollu vähän muuta hässäkkää <;D
Mutta mitäs tässä.
Oon saanu mun Sollux cossia jo aika hyvään vaiheeseen, eli siitä puuttuu vaan enään sarvet (puoliks) ^^"
Tässä on vähän kuvia siitä:







No miltä ensivaikutelma vaikutti???
Sarvet ptäs vielä kiinittää pantaan ja maalata ;9
Ainiin cossiin ja mun uuteen luukiin on yhteys, koska leikkasin poikkiksen :DD
Miksi??? Koska Tilaamani peruukki ei sovi tähän hommaan joten otin vain niskasta ja sanoin vain itselleni, että "Ja v****! Leikataan sit oma tukka."
Ja niin minä teinkin, ja on pakko sano se sopii minulle paljon paremmin kuin vanha pitkä tukka :DD
Kuvia:



 

Sitten traconin aikaan värjään tämän tukan mustaksi, eli siitä tulee Solin tukka :9
Mutta konin jälkeen värjään tukan punertavaksi/punaiseksi ;)
Sitten mitä muuta tein??? No... siivusin mun huoneen ^^"
Se oli kuin pommin jäljiltä :DD
Sitten tapahtu myös maailman ihanin ihme!
Ansku ja Ellu sopi sen riidan! :"D
Eli mun helvetti on ohi JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Oon siitä tosi onnellinen :)


Siinä Ansku pelailee mun nindendolla :DD
Kuva oli pakko laittaa >:DD
Mutta ei tässä mitään muuta... Koulu alko ja pitää alkaa hikettään, et sais hyvän pääsytodituksen...
Ei ei tahdo ;_;
Mutta pitää mennä ettei toi Ansku kyllästy oottaan mua moro ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti