keskiviikko 21. elokuuta 2013

Hammaslääkrä = kipeät ikenet


Moi eli minulla oli tänään hammaslääkäri...
En oikein pidä hammaslääkäreistä, koska minua oli joskus hammaslääkäri haukkunut minua hysteeriseksi sen takia että aloin itkemään kun minulta porattiin hammasta D":
Mutta tänään meni paremmin... paitsi että ikeneni on ihan saamarin kipeä...
Katsokaa kun se hammaslääkäri tökki sillä terävällä jutulla (jolla poistetaan hammaskiveä) mun ikenen ja hampaan väliä -_-"
Sattuu nyt ihan mukavasti.
Ihan kuin olisi ien tulehtunut tai jotain.
No kivun vie pois päästä valkosuklaa :DD
Jotain muuta???
No minun piti aloittaa Ellun kanssa taas Japanin kielen kurssi, mutta koksa koulupäivät on niin sitä mitä on minulla ei olisi siihen tarpeeksi aikaa ;_;
Mutta se on ihan ok... voi kai Ellu mulle opettaa vähän sitä Japania samalla <:)
Paitsi opiskelenhan mitä Japania itseksenikin.
Miten?
Lainaan opiskelu kirjoja kirjastosta :)
Ne ovat osoittautuneet hyödyllisiksi, sillä kirjoitan kaikki tärkeimmät jutut aina ylös.
Tässä olisi sitten tälläinen piirustus taas vaihteksi:


Olen jälleen kerran tyytyväinen ;)
Kuvassa on siis keiju.
Pastellivärit sopivat minusta kuvaan erittäin hyvin.
Minä halusin piirtää satumaahi keijun ja samalla harjoitella nenän piirtämistä varjotyyliin.
Ja sitten löysin maailman ihanimmat jutut:


Löysin Solgrubi shimejä :DD
Katselin vain randomasti kuvia, ja sitten vain löysin sivun josta ladata näitä.
Olin saada sydärin kun ekaa kertaa näin nämä.
NE OVAT VAIN NIIN SÖPÖJÄ >w< <333333
Sitten löysin myös Erigrub shimejä ;9


Näistäkin meinasi aivot räjähtää <3333 !!!
Mutta varokaa vaan nämä grubit tulevat teidän uniinne >:DD
Ei tässä muuta.
Kiitoksia taas kun luit postaukseni ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti