torstai 26. kesäkuuta 2014

Tapaaminen taas pitkästä aikaa

Eli mulla Essillä ja Tunalla oli eilen tapaaminen kaupungissa. Olihan se ihan kivaa. Sain hyvät naurut ja läppää lensi. Mut todellakin aika muuttaa ihmisiä... sillä... tyypit on ihan erillaisian kuin siitä kun viimeks tavattiin. Näyttää siltä että aika on kuluttanut Essin ja Tunan mielipidettä Homestuckista... tai ainakin näyttää siltä. Tai niin sanoi ainakin Essi: "Oon edelleen fandomissa mutta ei enään niin... Ja nyt tyypit on enemmän kiinostuneita Hetaliasta. Oon iittekkin kattonu Hetaliaa ja ajattelin cossata Amerikkaa jossain vaihees mutta se ei oo ihan niin mun juttu. Sekä mitä Essi ja Tuna puhu... mää en ymmärtäny mistään melkein mitään. Näyttävästi (en oo varma onko) ne on ollut yhteyksissä ja jutellu. Toisin kun mulle... Ja itteasiassa (vaikka en oo varma) se sattu. Lähes sen koko tapaamisen ajan.. tunsin itteni ulkopuoliseks. Mitä nyt on tapahtunu? Ennen meillä oli sika hauskaa. Ja nyt.. ei mitään. Se henki on... vaan kadonnu. Tai ainakin musta tuntuu siltä. Yhdistelmä tästä tapaamisesta.. oli pienoinen pettymys... Puhuttiin myös tulevasta tragonista... tyypeillä on seuraa siellä.. mää kuvittelin että me oltais taas yhes ryhmäs ja pidettäs yhes hauskaa. Mutta näyttää siltä ettei niin tuu tapahtuun. Joten mulla alkaa taas se vaihe. Ettii ihmisiä joille Homestuck on elämä niin kuin mulle. Essi ja Tuna on edelleen mun kavereita. Mutta ei enään niin läheisiä. Jos joku Homestuckeri lukee täta ja haluais ens traconiin seuraa. Oon siellä enemmän kuin ilomielin. Vaikka siihen coniin onkin vielä kaks kuukautta :"D
   Muuta en oikein oo tehnyt... aloin piirtään mun ja Johannan ropee sarjikseks ja saatan laittaa sen tänne sit kun saan valmiiks jotain. Kiti kun luit. Arvostan sitä ja pahoittelen angstillisesta postauksesta...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti