sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

Yhden päivän oksennustauti...

Juu eli eilen lauantaina mulla oli ollu aika huono olo aamusta asti...  Myöhemmin huomasin et oon sairas tietenkin (Sherlock) ja etä olin oksennustaudissa. Hauskin osa tässä jutussa oli että oksensin vaan yhen kerran ja sen jälkeen mulla oli taas normaali olo. Ja nyt mää oon taas kunnossa. Eli oon terve. ... Ihan helvetin kova logiikka jos multa kysytään... Tässä sitten oikein mitään ollu. Pitäis lukee kirja ja tehä esitelmä henkilöstä jota ihailee koulua varten (valisemani henkilö on tietenkin Andrew Hussie). Ei jaksa! Ei vaan jaksa... mut tässä mää vaan oon kirjoitan pika postauksen tänne ja jatkan mun ja mun kavereiden ropen piirtämistä. Oon meinaan luvannu tehä siitä sarjakuvan. Voin "ehkä" joskus julkasta sen tänne... Jos se jossain vaiheessa tulis eka valmiiks. Sitten on kiva et lumet on sulanu nyt tässä. Tietenkin sitä oli ennustettu, mut on paljon PALJON parempi kuin se että ulkona on lunta ja vituttaa. Ei täs oikein mitään kiitos tästä hetkestä.. ja lopuks vähän mun piirustuksia.





Jos haluat nähä enemmän mun töitä niin tässä on linkkejä:
http://sollux200.deviantart.com/
http://themagafanart.tumblr.com/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti