sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

Miten yskä voi olla niin vituttava!?

Juu eli mulla on  ollu nyt viikon pitkä yskä... Saattaa teijän korvissanne kuulostaa pelkästää joltain flunssalta tai että kurkku on kipee ja jne. rataa... Mut ei ole. Mun kurkku ei ole yhtään kipee eikä mulla oo flunssaa.. ehkä vähän nuhaa mut se ei vaikuta tähän asiaan yhtään. Mun kurkkua kutittaa kokoajan (sisältä) eikä se yskiminen auta... mutta niitä yskäsyjä tulee väkisinkin. Esim: Mää herään keskellä yötä/aamulla siihen että mää yskin... ja sillon se tunne kun yskin on et mää tukehtuisin. Kun mää en välttämättä ehi/pysty ottaan happea ennen kun mulle tulee se yskä kohtaus. Ja viime yönä.. tai no varmaan jossain 6:delta aamulla äiti oli kuulemma heränny siihen ku mää olin yskiny... ja sillä kerralla mulle tuli siitä yskimisestä yökkö (eli meinaat oksentaa tyyliin mut ei tuu mitään) ei ollut muuten yhtään kivaa. Se ois sitten suunnitelmis et äiskä soittaa lääkärille... et saatais tähän paskaan ees joku hemmetin selitys! Elikkä tää oli taas näitä mun pikkusista asioista valittamista... Musta tuntuu nyt kun mietin ja kirjoitan tätä pikkusen typerältä... koska tuol jossain on ihmisiä jokka kärsii jostain vakavasta taudista... ja mää kehtaa valittaa yhestä vitun yskästä joka vaikeuttaa mun nukkumista ja vie mun yö unet. Et... tää on pikkusen turhaa viedä teidän ja mun aikaa että mää kerron siitä et mul on yskä... mää voisin vaikka mieluummin kertoo mitä mää eilen tein mun kaverin kanssa! *facepalm* Kaikki asiat osaa olla niin perseestä...

Mut siis eilen mulla oli miitti mun kaverin Essin kanssa... Sen miitin ideana oli et mää antaisin sille mun piirtämän (JA LUPAAMAN!) Stridercest piirustuksen. Noh määhän oon tämmönen helvetin muna pää ja jätän koko vihkon kotiin... Vaikka mää olin koko aamun ollu "Muista ottaa se vihko muista ottaa se vihko!" Ei taida vaan painua mulla mikään päähän... Noh tässä on Essille yks etu... katos ku se on että joka kerta kun mää unohan tuoda sen... mun pitää piirtää yks piirustus lisää. Kyllä yks piirustus lisää... "No eihän se paha pitäs olla, ota kynä käteen ja piirrä" Haistakaa paska! 1. Mää en paljoo Stridereita oo piirrelly elikkä se on mulle vaikeeta. 2. Mää en niin kauheesti parita sitä... se on ihan jees, mut ei mikään mun OTP. Ja 3. Sen pitäs olla K.18 yaoita... Mää oon ihan hirvittävä ihmis anatomian kanssa... oikeesti... Se on mulle tuskaa kun pitää piirtää jotain NSFW:tä... Vaikka se oliskin mun OTP... Se anatomia kusee aina niin pahasti... Siis jos kuva näyttää hyvältä se ei haittaa vaikka anatomia ois kuinka perseestä. Mut ku mää en vaan ikinä ole tyytyväinen... eli lisää työtä on tulossa. Sitten me oltiin mäkis syömäs ja juteltiin mukavia ja sekoiltiin siellä nurkissa. Kiitos jos luitte. oli mukava avutuu se ois morjens!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti