keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

Se kuvaaminen ei sitten lopu!


Elikkä olen taas Ellun kaa otellu vähän kuvia...
Kuvien ottelu ei vain tahdo loppua ^^"
Mutta oli se myyös hauskaa sillä yksi minun todella kauan ollut kaveri Eero tuli meidän mukaa kuvailemaan, mutta ei itse tietenkää ollut kuvattavana.
Eero ei itse ole meitä otakuja vaikka on joskus joitain animeja kastsoonut.
Hän on enenmmän pelaaja tyyppinen (eli tykkää pelata erillaisia tietokone pelejä)
Mutta tässä on niitä kuvia:






Juu kuvien laatua ei voi kehuskella...
Kun se p*******n höslö housu ei jaksanut odottaa että kamera tarkentaa -_-"
Mutta olimme myös vähän LEIKKIMÄSSÄ junaradalla:




Sanon suoraan... kun ottaa kuvia junaradalla on kokoajan ihan hermona.
Sillä vaikka sen kuulee jo kaukaa että juna tulee (jos on tullakseen) hermostuttaa kokoajan että se oikeasti tulee.
Eero sanoi aika hienosti että jos olet autotiellä sinua ei hermostuta, mutta jos olet junan raiteilla silloin hermostuttaa.
No todisteet ovat ihan selvät.
Kun olimme lopettaneet kuvaukset menimme länälle (cossit päällä tietenkin/vaikka tätä cossaamiseksi ei voi sanoa) kauppaan.
Eero on sellainen herrasmies ja tarjosi mulle ja Ellulle jätskit + pizzan joka syötiin yhes.
Kun olimme syöneet ja juoneet (ja minä polttanut suuni koska pizzassa oli japalenoa) menimme kotiin.
Tarkoitus oli mennä sitten uimaan KOLMISTAAN, mutta Ellu ei enää päässyt.
Joten menin Eeron kanssa kahdestaan uimaan.
Vesi ei ollut hirveän lämmintä sen voin sanoa.
Uinnin jälkeen tulimme kotiin ja Eero lähti.
Ja tässä minä olen nyt kuunnellut musaa ja piirtänyt yaoita :3
Kiitos kun luit postaukseni <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti