maanantai 22. heinäkuuta 2013

Paljon asiaa viikon edestä!


Elikkä vaikka minulla on ollut paljon kerrottavaa ja kaikkia hienoja kuvia.
En ole vounut kirjoittaa tänne, koska minulla oli viikko ilman konetta ^^"
Eli olemme alkaneet nyt videoiden kehittelemisen (parempi myöhään kuin ei ollenkaan) ja olemme otelleet paljon kuviakin :)
Tässä on minun ja BFF1:kösen kanssa ottamia kuvia.
(Paljastan nyt sen verran että BFF:äni nimi on Elisa)







Aika kivoja vai?
Tässä on vain nyt minun kuviani....
Tein myös Ellun kanssa tälläisen mini sarjakuvan:






Että tällästä....
Tuo peruukki on uusi ja sen tarkoitus olisi olla söpiva Solluxin cossia varten...
Ei ole lähellekkään!
Eli sitä pitää vielä kyniä...   ....no onneksi traconiin on vielä kaks kuukautta ^^
Ja jos siitä cossista puhutaan niin...


Tadaa!
Oon tehny jo paidan ^^
Tota pitäs tietenkin pitää siellä traconissa ;)

Sitten me otettiin kuvia tänään kun Ellu sai kas uutta peuukkia:


Ellu lainas mulle sen uutta miku peruukkia ja nahka-takkia.
Sen toinen peruukki oli sellanen punan ja pitkä...
En muista minkä hahmon oli...



Mutta pitäkää jalat maassa ja kiitokset teille kun kävitte lukemassa postaustani <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti