lauantai 15. kesäkuuta 2013

Voiko kaikki olla niin H****** vaikeeta!


Moi kaikki lukijat... minua suoraan sanottuen kyrsii kun mikään ei toimi ja kaikke menee päin p******!
Esim: Huomaatte varmaan milloin olen kirjoittanut tämän viestin ja huomioi kellon aika.
Minua väsyttää aivan mielettömästi enkä saa unta MAHTAVAA!
No toinen asia on että mikä oikein BFF2:kosta riivaa...
Siis aina kun oon BFF1:kösen kanssa se menee ihan mahdottomaks...  idealla että BFF1 tuli eilen takaisin riparilta ja BFF2:konen edelleen vihaa suorastaan ei siedä BFF1:köstä.
Olin BFF2:kosen kanssa siihen asti että BFF1:könen tuli kotiin, ja koska sen jälkeen kun BFF1:könen tuli aloin olemaan hänen kanssaan (BFF2:konen ei jäänyt yksin vaan sillä oli seurana sen veljet ja yks toinen sen kaveri).
Kun olimme menossa BFF1:kösen kanssa yhdelle meidän kaverin luo sain viestin BFF2:koselta.
Siinä luki "Oot sääki tosi hyvä ystävä!".
No ok jos BFF2:konen suuttuu tollasesta niin ok olen p**** ystävä okei!
En voi sille mitään että minulla ja BFF1:sellä synkaa paremmin koska me molemmat olemme otakuja!
Katsos kun BFF2:konen ei ole ( sen mielestä manga/anime ja Japani on ihan ok ei isompaa fanitusta )
joten meidän pitää aina keksiä jotain yhteistä tekemistä esim leipomista tai jotain tuollaista josta me molemmat tykkäämme, ja niiden aiheiden keksiminen on aivan mahdottoman vaikeaa...
Mutta jatkuvasti suuttuminen on jo epätervettä... OIKEESTI!
Ei musta saa tekemälläkään kahta ja mun luonne on nyt mitä on... eli Japani fani hullu otaku :9
Joten se on hyväksyttävä... onhan meillä hauskojakin hetkiä kun katsomme elokuvia or something like that.
Mutta kun me menemme ulos tai jotain tuollaista meno on omalla tavallaan hieman... ankeaa...
Ei sitä voi kuvailla... voi olla hauskaa mutta se into tai jokin sellaine hauska tunne puuttuu...
Toivon että asiat järjestyisivät....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti