lauantai 8. kesäkuuta 2013

HypeCon oli mahtava!


Okei terve lukijat... okei kirjoittelu on jäänyt vähäiselle mutta se johtuu siitä että olen valmistellut tätä HypeConia varten ^^"
Mutta sanon suoraan "HYPECON OLI MAHTAVA TAPAHTUMA!!!" oikeasti siellä oli tooooooosi hauskaa :)
Hauskin tapahtuma oli kun meitä pyydettiin tanssimaan caramelldansen, se meni kuulemma you tubeen joten linkkaan sen heti kun se tulee sinne.
Ja minä myös tapasin kaksi lempihahmoni cossaajaa toinen cossasi Grell:iä (Kurositsujista) ja toinen Eridania (Homestuckista). MÄÄ SAIN ERIDANILTA HALIN JEEEEEEEEEEEEEEE!
Olin stalkannu siä melkein koko päivän ennen kuin uskalsin kysyä halia... ^3^"
Mutta nyt sekin on tehty!
Ensi conissa minä aijon cossata Homestuckin Solluxia. Ja olen aivan varma että siitä päivästä tulee "PARTY HARD!" päivä :DD
Sain muuten BFF1:kösen kanssa kaksi uutta kaveria (ja pääsin tutustumaan sen tuntemiin kavereihin) tässä on kuva meistä kaikista...             ...minä kyllä en ole kuvassa mutta tämä olikin sellainen MY FRIENDS tyylinen kuva :)


Kuvan oikeassa kulmassa oleva tyttö on minun BFF1:könen :)
Meillä oli toooooooosia hauskaa yhdessä ja olemme valmiita ottamaan pikimmiten uudestaan...   toivottavasti se on pian :9
Ostin myös tälläisen kännykkä korun (eikö olekkin söpö) maksoi 14e eli aika kallis, MUTTA HEI SE ONKIN TULLUT JAPANISTA ASTI KÄTEENI!



Mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan ja se tarkoitti tietenkin sitä että HypeCon on päättynyt ;_;
Seuraavaksi tähtäämme dragoniin johon on niin paljon aikaa vielä -3-"
Mutta minulla on ainakin aikaa tehdä cossi valmiiksi ja vähän ylimääräistäkin...
Itsestäni en ottanut nyt kuvia mutta ei se haittaa.
Kesä on kohta täynnä kaikkea hauskaa kun saan cossini valmiiksi (taritsen vielä peruukin, ihovärin, 3D lasit ja keltaista kangasta) voimme silloin aloittaa hullujen cossi videoiden tekemisen :)
Mutta aikaa kittää ja mieli liitää pitää mennä  (^3^) suukot kaikille lukijoille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti