lauantai 27. huhtikuuta 2013

Peruukki on tullut & ilmoitus!


Nonii elikkä mun peruukki on tullut (on kyllä tullu jo aikoja sitten mutta ei ollu aikaa kirjottaa) ja se on tosi hieno.
Tässä on pari kuvaa siitä missä se on mun päällä:


(Joo tässä mää vaan testasin tätä peruukkia vessassa, ja tiietään että karvat on miten sattuu)

Musta nää kuvat onnistu tosi hyvin vaikka ei ollu millään parhaimmalla tuulella <:)
Ja sitten muuten iloiset uutiset: BFF 1 ja BFF 2 sopi sen riidan! (JEEEEEEEEEEEEEE!!!)
Mää oon edelleen kyllä huolissani mun BFF 1 suhteesta sillä me ollaan aika samanlaisia, mutta se on myös haitaks sillä me riidellään aika paljon.
Vaikka riidat kestää aika vähän aikaa nii se alkaa oleen jo turhauttavaa olla kokoajan silleen joo on sori ja saat anteeks kaitta että oon sori kaikki oli mun vika.
Joo...   ...ei mikää kiva juttu.
Mutta sitten on se ilmoitus asia:
Toivossa että lukijoita tulisi enemmän alan kirjoittaa mahdollisimman paljon viikkojen aikana eli pelkkä sunnuntai ei ole enään kirjoitus päivä vain myös muut viikon päivät pääsevät listalle!
Elikkä olkaa aktiivisia ja tulkaa katsomaan blogiani!
Ja sitten taas blogiin:
Kiva juttu on että menen BFF 2:kosen kanssa huomenna/tänään (kello katsos on jo 1:13 ^^") FUNPARKKIIN!!!
En oo ikinä menny sinne joten olen innoissani, toivottavasti siellä on hauskaa (vaikka tunnen olevani hieman liian vanha siihen ^_^") :D.
Mutta nähään pian pitäis mennä nukkuunki jossain vaiheessa :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti