lauantai 20. huhtikuuta 2013

Miks kaikki menee pileen!?

Moi hyvät lukijat... tänään ei ole hyvä päivä...  EI OLLENKAAN!
Kaikka oli niin hyvin kun päivä alko ja mää luulin et se päättyskin hyvin... mut ei...
Kaikki alko siitä kun mää aloin oleen mun nykyisen BFF 2:sen kans ulkona meil oli tosi hauskaa!
Me hypittiin hyppynarua ja katottiin vampyyrin päiväkirjaa :)
nyt kun tuli ilta ja me oltiin pihal niin me kuunneltiin musiikkia...
Sitten mun BFF 1 tuli saunasta meijän kans ulos ja vaikka mää en sais kertoo kenellekkään ja oon pahoillani että tunnustan BFF 2,että BFF 2 vihaa BFF 1:stä...
Mulla on vaikeeta... mää en tiiä mitä tehä!
Kaikki meni hyvin poken ja roken aikaan, mutta meijän viimeseks tän päivän leikiks jäi nauratus kisa...
Mulla ja BFF 1:llä oli tosi hauskaa, mut me huomattiin et BFF 2 oli ihan maissa...
Se suuttu mulle ja BFF 1:lle ja meni pois, sen kaveri seuras sitä...
Mää juttelin äskettäin BFF 2:sen kans faces ja se huusi mulle niin paljon asioita jotka oli alkanu siitä kun mää ja se oltiin pidettä yhet halloween bileet... (meille tuli sillon tosi paha riita eikä me puhuttu toisillemme puoleen vuoteen) sillä välin mää ja BFF 1 ollaan tultu läheiseks ku me ollaan eri koulus ku BFF 2.
Mää pyysin anteeks... mut se tartti kuulemma aikaa miettiä...
Koska BFF 2 vihaa BFF 1:stä mää en tiiä mitä mää teen!
Pitäskö mun vaan luopuu toivosta olla kaikkien kaveri?
Vai pitäskö mun yrittää vielä?
Vai pistää poikki molempien kans...
Mää en tiiä mitä mää teen... mutta ehkä mää on viikon kaks ilman... ystäviä ;_;
Tämä oli tämän päivän surullinen bloggaus ja jos sää BFF 2 / 1 luet tän oon pahoillani...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti