perjantai 10. heinäkuuta 2015

Photo shoot pitkästä aiakaa!

Eli siitä on nyt all seittemän kuukautta kun me muutettiin ja se on todellakin vaikuttanut mun elämään.. tai no kaverisuhteisiin... Koksa kaverit asuu siellä missä mä en asu enään. Mutta onneks voin aina käydä siellä ja ihan koskavaan haluan. ja kaverit voi tulla tänne! Joten viimeviikon maanantaina sovittiin Elisan kanssa MUN toimesta että pidetään photo shootti! Koska A) Mulla oli feelistä siihen ennen kuin me aloitettii. ja B) Ei olla tehty sitä ijäisyyksiin! Ja noh näytänpäs sitten pari kuvaa musta mitkä otettiin.






Se oli kyllä aika hauskaa! Vaikka kyl se oli todella p****:estä samaan aikaa koska oli niin jumalattoman kuuma ja en ollut nukkunut yhtään... kyllä valvoin koko yön mutta vain kouluun liittyvän puhelun takia. Ei se puhelu ei kestäny koko yötä, vaan jotta oilisin hereillä kun mulle soitetaan AAMULLA ja koska kesäloman en todellakaan ole hereillä 9-10 aikaan vaan nukun tottakai koska oon menny nukkuun viiden aikoihin. (Kyllä, olen järkevä) 

Ja näissä kuvissa mulla on päässä kaks mun uutta peruukkia. Tilasin nimittäin 7 peruukkia kun oli rahaa. ... Cosplay.. it eats your money. Ja se tuo mut kertomaan mun cosplay suunnitelmista. Koska mulla periaatteessa on aika paljon ideoita päässä ja ideaoita ja cosseja joita tahon toteuttaa. Eli eka tämä pitkä peruukki on tarkoitettu GrandHighBloodin cossiin Homestuckista (saan pitää hauskaa tän hiusmäärän takuttamisessa + sarvien ja culbien tekemisessä...), tilasin myös toisen TÄYSIN samanlaisen peruukin Jadden cossiin myös Homestuckista, (you better get used to that my cosplay is from Homestuck), pitkän musta peruukin keskijakauksella josta muokkaan Equius peruukin Homestuckista, lyyhyeen sekalaisen peruukin jonka piti olla Karkat peruukki mutta menee varmaan gamzeen peryyksiks/Mitunan Homestuckista silti, tämän sinisen lyhyeen peruukin (älkää hämääntykö väristä aurinko ja luonnonvalaiistus muuttaa sävyä) Rei Ayanamin cossia varten Neongenesis Evangelionista (suunnitelma oli mennä pari cossina Elisan kans Draconiin kesä Reinä ja Elisa kesä Asukana. Mutta kumpikaan ei saanu lippua joten ei tapahu, aijon toki tehä cossin loppuun kun oon vain valkosta mekkoo, peruukin muokkausta ja piilareita vaille :")), ja viimeiseksi tilasin kaksi samanlaista kiharaa peruukkia ainoana eronaan toinen on musta (= tarkoitettu Feferin ja Aradian cossaamiseen Homestuckista) ja toinen vaaleanpunaine (=random käyttöö ja mahdollisesti jonkinlaiseen Lucan cossiin). Tällästä on mun päässä liikkunu ^^

myös katselin tänään kuinka myokata peruukki oikeanlaiseksi Equiuksen cossia varten ja löysin todella hyvät ohjeet you tubessa! kanavan löydät tästä painamalla. myös katselin heidän coni blogejaan ja ainoo mitä mulle tuli päähän oli haikeus.. Mulle tuli älytön tarve tehdä cossia.. mutta samaan aikaan suuri pettymys Suomen coneja kohtaan... Mää haluun Amerikkaan ja käydä conissa siellä! Koska.. meininki näytti olevan niin katossa! ja suomessa.. noh... hyvä jos puhut jollekkin.... Aika masentavaa.. mutta katsotaan mihin tämä nyt menee. Aijon kyllä jonain kauniina päivänä mennä Amerikkaan ja käydä siellä conissa.

Mutta kiitän jos luit mietteitäni~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti