torstai 10. lokakuuta 2013

Lauantaina miitti kaupungissa!


Moi en ole taaskaan kirjoitellut mutta ei ole ollut mitää erityistä aihettakaan...
Pahoittelen tapahtunutta ^^"
Mutta kuitenkin... Miten teillä on menny? Mulla menee hyvin ^^
Olen kuunnelut musaa, piirtänyt, sekoillut kavereiden kaa facessa ja oikeassa elämässä ja lukenut tottakai yaoita <3
Tässä on pari piirtämääni piirustusta teidän iloksenne :

 (Oli party hard fiilikset)
 (...Ja ne jatku pikkusen liian pitkälle ^^" ...)
 (Jos olisin trolli olisin tämän näköinen)
(Keksimäni trolli ^^ Nimi: Wirus Vegnes)

Hope you like them ^^
Itse olen tyytyväinen niihin.
Varsinkin Wiruksen kuvaan U-^
Sitten jotain muuta?
No koulussa:
On ollut ny neljät kokeet:
1,Kemian koe = Kustu 6
2,Matskun koe = Kustu 6+
3,Ruotsin koe = Ei hajua?
4,Englannin kokeet oli tänään = Ihan varmana kustu ^^"
Että silleen... Ja jos muistatte sen talon jota työstin?
No sain sen valmiiks!
Tässä kuva materiaalia:



(OTP yaoi paritus ja mahtavat midfuck puskat >XDD)

Juu ei tullut yhtään tylsää >XDDD
Oli ihan  pakko lisätä toi yaoikin mukaan... mut hei!
Ei kukaan muu tajuu tota paitsi minä ja muut homestuck fanit ;9
Ai niih äiskä osti mulle kivan säästöpossun ^^"


(Possulla on varaa olla kauhuissaan jouduttuaan otakun käteen >:DD)
(Kiitti äiskä)

XDDD Aivan mahtava!
Ja sitten pyysin äiskää ottamaan musta pari kuvaa ku mulla oli mun keksimän hahmon cossi päällä:






 (Kissalla derb face)



(Onko sulla jotain sanottavaa?)

Kivoja ja muokkasin yhtä kuvaa mieleisekseni:


I like it ^^
Tässä on meinaan mun uus proffakuva!
I am party bich!

Ja asiasta toiseen... JEE HUOMENNA ON PERJANTAI!!!!
Mää oon oottanu perjantaita ja viikonloppua niin sikana!
Koska mulla on kaupungissa miitti ;)
Siellä mää tapaan mun kavereita joiden kanssa hengasin traconissa ^^
Siellä tapaan muunmuassa Essin ja Tunan (lempinimi)
Meillä oli siellä konissa todella hauskaa :DD
Joten odotan lauantaita todella innolla!

Ei tässä muuta hope you like this see ya!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti