keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Kaksi päivää enään coniin!


Terve!
Sori etten oo kirjotellu... on ollu niin paljon menoo taas tän tulevan conin alla ^^"
Eli minulla alkaa olemaan kiire.
Koska teitä varmaan kiinostaa että mitä minä olen tehnyt niin näyttelen vähän kuvia :)

 (Mulla oli tylsää autossa, ja kun sattu oleen kamerä kädessä nappasin maisema kuvan)
 (Muistatte varmaan kun valitin p****a oloani.. no tässä oli isälläni tietsikka pytä silloin)
 (ehkä on aika tehdä tälle takkukasalle jotain ^^")
 (Kävin äiskän kaa East Asian Mart:issa ja ostin viuhkan)
 (Ja eihän raamenia saa unohtaa :9)

 (Harmi ettei siellä myydä Japanilaista Pokya vaan Korealaista... No parempi se kuin ei mitään)
 (Seppälästä korvikset)

 (Ja hieno takki joka sopii täydellisesti Adveture timen Mrsheleen cossiin)
 (Vaikka takapuolella on teksti ^^")
 (Maastopöksyt! Love them!!!)
 (Tää paita oli pakko ottaa kuvastaa mua niin perhanasti ;)
(Operaation jälkeen... pari takkupalleroa saattoi jäädä mutta eise mitään. Ei ne erotu)
(Ja eihän ramunea saa ikinä unohtaa! Se on jumalten juoma!)

No oliko tuossa tarpeeksi?
Ainakin kivaa on ollut :)
Tänään me mentiin Yukille leikkeleen vähän peruukkeja, ja Ellu tietenkin leikkas.
Se sai siitä mun kamalsta mustasta polkkatukka peruukista hienon!
Ja sanon suaraan "KIITOS SIKANA!" nyt mää tykkään tosta peruukista tosi paljon ^^
Sitten oon piirtäny taas yhen kuvan:


Kuva on kaksinkertaisena koska se on läheltä ja kaukaa.
Tai no vähän lähempää ja kaukaa ^^"
Tykkään työstä :)
Nimi on Demon boy.
Tai oikealta nimeltää tämä hahmo on Daniel.
Ja hän on demoni.
Ja koska on enään kaksi päivää coniin arvaatte minkä laulun linkkaan teille ;)


Kiitos taas kun luit postaukseni ;9

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti