keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan :9


Elikkä anteeksi kun en kirjoittanu vaikka lupasin ^^"
Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan... eli aijon aloittaa kesä kunnon saannin eli laihutan kesäksi, koska haluaisin pukea biginit ^_^"
Mutta koska minulla on vähän MAHAA niin en kehtaa joten aijon treenata itseni kesäkuntoon.
Mutta älkää luulko että alan anorektikoksi koska en muuta syömistäni!

Sitten jotain muuta BFF 1 oli puhunu niin paljon Homestuckista niin mun oli pakko kattoo se niin katsoin että mikä hahmo omistaa minun horoskooppinin ja sain selville että minun hahmoni on Sollux!
Söpö ja toooosi cool (vaikka vauvana olikin toukka -_-"
Ja sitten liitin siihen yaoita (oli pakko) joten tässä on pari kuvaa siitä ja pikkusesta yaoi parituksesta :3

(Sollux on hahmo jolla on puna/siniset silmälasit)

(niin söpö)

(en ole yhtään tuollla takana)

(KAWAIIIIII!!!)

Ne on vaan niin söpöjä :3
Mutta nähään myöhemmin, mulla katos on huomenna äikän koe -_-"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti