perjantai 22. helmikuuta 2013

Moi taas!
Sori etten ole kirjoitellut...
Minulla on ollut niin paljon tekemistä esim. koulun käynti, koska meillä on tulossa monta koetta niin niihin pitää tietenkin lukea.
Se on kyllä todella ressaavaa esim. minulla oli ruotsin koe johon en ollut lukenut yhtään koska luulin että se koe olisi vasta sen viikon torstaina TOU!
Sitten olin eilen sairaana, koko koulupäivä oli huono olo ja heikotti, sitten tulin kotiin ja minulle nousi kuume ou jee -_-"
Mutta tänää oloni on paljon parempi niin voin kirjoittaa :)
Sitten olen sika kateelline mun kamulle...
SE PÄÄSI FROSTBAITTIIN JA MÄ EN!!!
Mää pyysin sitä tuomaan mulle sotamursun, mutta eihän se löytäny/jaksanu ettiä sitä >:(
Mutta onneksi kohta tulee kevät ja sitä kautta kevät jotta voi tulla muita koneja :)
Haluaisin pukeutua Kuroshitsujin Grell:iä mutta sen asu maksaa mansikoita...  eli n.180e                 ...sitten olisi Miku Hatsunen kossi joka maksaisi yhteensä n.80e
En osaa päättää kumman haluan ja konit on tulossa, auttakaa mua päättään!
Kommentoikaa mitä mieltä ootte >w<

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti